Kulturalna migawka


Sekcja marketingu MPK-Łódź rozpoczęła akcję „Z migawką taniej”. Specjalnie dla swoich pasażerów spółka nawiązuje współpracę z różnymi instytucjami, które będą honorowały migawki. To jak na razie kino, teatry i poradnia.
Osób regularnie korzystających z usług komunikacji miejskiej nie trzeba chyba przekonywać, że kupowanie biletów okresowych (miesięcznych, trzydziestodniowych lub innych) to spora oszczędność. Prosta matematyka pozwala nam to sprawdzić w łatwy sposób. Wystarczy cenę biletu jednorazowego pomnożyć przez liczbę przejazdów w danym okresie i porównać do ceny biletu zwanego potocznie po „łódzku”migawką. Różnica zostaje w kieszeni pasażera. Ta korzyść jest teraz większa, a z tygodnia na tydzień będzie jeszcze wzrastała. Sekcja Marketingu MPK-Łódź rozpoczęła akcję „Z migawką taniej”. Specjalnie dla swoich pasażerów spółka nawiązuje współpracę z różnymi instytucjami, które będą honorowały migawki. Oto one:

– Kino „Charlie”-jedna migawka upoważnia do zakupu biletu w cenie 12 zł zamiast 16 zł

– Teatr „Arlekin”-migawka upoważnia do zakupu biletu w cenie 13 zł zamiast 15 zł

– Sieć niepublicznych poradni „Renoma”-migawka upoważnia do 5-procentowej zniżki za opłaty medyczne i laboratoryjne

– Teatr V6 -pierwsze dziesięć osób, które kupią bilet na spektakl, po okazaniu migawki, będzie mogło otrzymać bilet dla osoby towarzyszącej za połowę ceny

– Teatr im. Stefana Jaracza -jedna migawka upoważnia do zakupu dwóch biletów normalnych w cenie biletów ulgowych

– Teatr Muzyczny – jedna migawka upoważnia do zakupu dwóch biletów normalnych w cenie biletów ulgowych

W planach obejmujących najbliższe tygodnie jest współpraca z kolejnymi instytucjami, głównie kulturalnymi i rozrywkowymi. Po pomyślnym zakończeniu negocjacji lista miejsc, w których migawkę można okazywać niczym kartę rabatową będzie sukcesywnie uzupełniana.

Źródło: MPK Łódź